Videa
Video1 až Video6 jsou nahrány ve formátu AVI (DivX). Jsou poněkud staršího data, kdy pro prezentaci na internetu bylo použito velké komprese datového toku, proto v celoobrazovkovém módu nečekejte žádné zázraky! Video7 a Video8 jsou zpracovány v rozlišení DVD, ale z důvodu velikosti souborů jsou převedeny do DivX a uložené jako soubory *.avi. Video9 je zpracováno ve formátu MPEG-2 a uložené jako soubor *.avi.
Video1 až Video4 byly natočeny před několika roky na zkušebních tratích. Stavba definitivní trati započala před rokem 2000 a po delší době, koncem srpna 2005, se podařilo hrubou stavbu dokončit. Trať byla v celé délce zprovozněná. Část tratě časem potřebovala rekonstrukci. Jedna část rekonstrukce je vidět na videoklipech Video5 a Video6 (rozkopané 3 metry tratě - výměna prasklých kolejnic). Druhá část proběhla rychlostí blesku v červnu 2006 - výměna výhybky na dolní smyčce. Poslední rekonstrukce z roku 2011-2012 je patrná z videoklipu Video9 a ve fotogalerii - úprava dolní smyčky a přístavba "vozovny".
označení | velikost | poznámka |
Video1 | cca 1,9 MB | - vůz T1 v zimě na zkušebním okruhu |
Video2 | cca 1,1 MB | - souprava vozů T3 (měř. 1:24) v místnosti |
Video3 | cca 1,2 MB | - vůz KT8 v zimě na zkušebním okruhu |
Video4 | cca 3,4 MB | - souprava vozů T6 v létě na provizorní trati |
Video5 | cca 7 MB | - vůz KT8 na definitivní trati |
Video6 | cca 13 MB | - souprava vozů T6 na definitivní trati |
Video7 | cca 25 MB | - souprava T6 sestřih videa |
Video8 | cca 30 MB | - vůz KT8 sestřih videa |
Video9 | cca 45 MB | - vůz RT6N1 sestřih videa |