Videa

Video1 až Video6 jsou nahrány ve formátu AVI (DivX). Jsou poněkud staršího data, kdy pro prezentaci na internetu bylo použito velké komprese datového toku, proto v celoobrazovkovém módu nečekejte žádné zázraky! Video7 a Video8 jsou zpracovány v rozlišení DVD, ale z důvodu velikosti souborů jsou převedeny do DivX a uložené jako soubory *.avi. Video9 je zpracováno ve formátu MPEG-2 a uložené jako soubor *.avi.

Video1 až Video4 byly natočeny před několika roky na zkušebních tratích. Stavba definitivní trati započala před rokem 2000 a po delší době, koncem srpna 2005, se podařilo hrubou stavbu dokončit. Trať byla v celé délce zprovozněná.  Část tratě časem potřebovala rekonstrukci. Jedna část rekonstrukce je vidět na videoklipech Video5 a Video6 (rozkopané 3 metry tratě - výměna prasklých kolejnic). Druhá část proběhla rychlostí blesku v červnu 2006 - výměna výhybky na dolní smyčce. Poslední rekonstrukce z roku 2011-2012 je patrná z videoklipu Video9 a ve fotogalerii - úprava dolní smyčky a přístavba "vozovny".

označení velikost poznámka
Video1 cca 1,9 MB - vůz T1 v zimě na zkušebním okruhu
Video2 cca 1,1 MB - souprava vozů T3 (měř. 1:24) v místnosti
Video3 cca 1,2 MB - vůz KT8 v zimě na zkušebním okruhu
Video4 cca 3,4 MB - souprava vozů T6 v létě na provizorní trati
Video5 cca 7 MB - vůz KT8 na definitivní trati
Video6 cca 13 MB - souprava vozů T6 na definitivní trati
Video7 cca 25 MB - souprava T6 sestřih videa
Video8 cca 30 MB - vůz KT8 sestřih videa
Video9 cca 45 MB - vůz RT6N1 sestřih videa

Zpět na MENU